.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
باز هم شایعه درباره نیامدن خاتمی
وي با پيش‌بيني رأي بي‌سابقه حدوداً سي ميليوني براي سيد محمد خاتمي، وي را تنها شخصيتي دانست که در صورت نامزدي مي‌توانست در همان مرحله نخست انتخابات، شکست سنگيني را متوجه احمدي نژاد کند.

سيد محمد خاتمي در روزهاي گذشته، تصميم قطعي خود مبني بر نيامدن به ميدان انتخابات رياست جمهوري را به تعدادي از دوستان نزديکش اعلام کرد.

يک عضو دولت سيد محمد خاتمي با اعلام اين خبر به اصلاحات گفت: هفته گذشته، هفته حساس و مهمي براي حاميان نامزدي آقاي خاتمي بود، ولي متأسفانه تلاش‌هاي ما براي متقاعد کردن رئيس‌جمهور محبوب دوران اصلاحات براي نامزدي در انتخابات آتي رياست‌جمهوري ناکام ماند.
وي با اعلام اين‌که تصميم خاتمي براي نيامدن به انتخابات قطعي است، زمان اعلام آن را در روزهاي آينده خواند و گفت: يا پيش از تعطيلات تاسوعا و عاشورا و يا پس از اين تعطيلات همزمان با غم و اندوه مردم ايران به مناسبت شهادت سالار شهيدان و پرچمدار اصلاح‌طلبان عالم، آقاي خاتمي نيز تصميم خود را مبني بر نيامدن به عرصه انتخابات اعلام خواهد کرد.
اين مقام عالي‌رتبه دولت خاتمي که نخواست نامش فاش شود در پاسخ به چرايي اين تصميم گفت: ما هنوز هم با اين تصميم مخالفيم، اما جمع‌بندي آقاي خاتمي و برخي ديگر از مشاوران و دوستانش اين است که هر چند ايشان قطعا رأي بالايي خواهند آورد، اما پس از به دست آوردن عنوان رياست‌جمهوري موانع جدي در مقابلشان قرار دارد.
وي با پيش‌بيني رأي بي‌سابقه حدوداً سي ميليوني براي سيد محمد خاتمي، وي را تنها شخصيتي دانست که در صورت نامزدي مي‌توانست در همان مرحله نخست انتخابات، شکست سنگيني را متوجه احمدي نژاد کند.
اين مقام عالي دولت اصلاحات اضافه کرد: اما تنها شکست احمدي نژاد به مفهوم پيروزي اصلاحات نيست، بلکه اين مهم است که آيا آقاي خاتمي مي‌توانست با موانعي که هست، وعده‌هاي خود به مردم را محقق کند يا خير؟ جمع‌بندي آقاي خاتمي اين بود که روي برخي اطرافيان وي حساسيت هست و به خاطر همين حساسيت‌ها براي ايشان نيز موانعي ايجاد خواهد شد.

وي در پايان افزود: بدون ترديد، شخص سيد محمد خاتمي مورد تأييد ارکان حکومت است و از حمايت‌هاي لازم برخوردار خواهد بود، اما برخي رفتارها از سوي برخي گروه‌ها در دوران هشت ساله اصلاحات، سبب شده است که آقاي خاتمي به اين جمع‌بندي برسد، کسي در اين دوره نامزد انتخابات شود که حساسيت کمتري روي وي باشد و بتواند با موانع کمتري کار کند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.083 seconds.